Jag vill bara skryta och bosta mitt självf...

imag0197_1300833 (MMS)

Jag vill bara skryta och bosta mitt självförtroende lite. Mätte midjan härom dagen och såg då att jag har totalt minskat 10 cm i midjan. Och tappat typ 3 cm av gäddhänget på varje arm. Detta känns väldigt bra. Inte så mycket jämfört med mina gi vänner men. Skönt känns de iallafall. Vikten stog still denna vecka. Men måste skryta om en till sak. Jag kom i ett par jeans som har hängt i gaderoben ett jäkla tag. Prövade dom för några veckor sen och då gick dom inte igen. Men nu jävlar gick dom på. Hänger lite över gör de men får la jobba på de. Men ändå. Skitnöjd:) tror ja hade dessa byxor innan vi fick barnen men är inte säker. Var tvungen att ta en bild. Blev ingen bra sådan men ändå. Jag ser iallafall att ja ser snygg ut. Haha. Nu ska ja sova. Imorgon är de praktik igen som gäller. Natti natti pöss


Kommentarer
Postat av: mallory

Härligt!!

2011-03-23 @ 15:08:08
URL: http://hellomallory.blogg.se/
Postat av: Eve

JA det syns verkligen på dig att du har gått ner!! Snygging!!

2011-03-23 @ 18:26:24
URL: http://evepevve.blogspot.com
Postat av: Filippa

Heja heja!! Snyggo!

2011-03-23 @ 19:17:44
Postat av: Frida

Härligt tjeje. Klart att du ska skryta. DEt är en under bra kännsla att komma i kläder som man inte gjort tidigare :)



Heja Sara!

2011-03-23 @ 19:58:03
URL: http://fridafia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0