Blogg...

Jaha.. då sitter man här.. Skriver sin första blogg..
Oj va jag är inne nu. Jag känner verkligen populariteten kommer över mig:-)
Härligt.


Dagen den 23/11
Gick upp  vid 13.. hannes åkte t jobbet.. å ja fick mösa mig upp fast de tog emot. Men sånt är livet.
Thelma levde rullan som vanligt.Var väldigt intresserad av hannes arbetskamrat:-)
Sen vid 2 var det mat för lilletjejen som vanligt. Hom mumsade på som vanligt.
Sedan gjorde vi oss iordning för att dra oss t skövde mä Sandra å Andres.. snö kom de ner från himlen vill ja lova..
Strosa runt lite i skövde.. spana lite.. sen t maxi å siba. där va vi lite för länge enligt mig.. eftersom ja fick bära omkring på Thelmisen å hon är inte lätt å de äinte skoj å bära omkring på en liten fröken som skriker som en gris. men va gör man.. Jaga omkring henne ett tag där inne ok.
Sen va de hemresa . åkte via statoil å köpte lite julmust å choklad t lilla mig.
Sen gröt t thelma när vi kom hem sen bara mys å sen mat t mig å hannes när han kom hem vid22.
Thelma somna vid 22 typ..
Nu sitter ja här..
Skriver min första blogg.. en super seriös sådan:-) de klart.. men är ju mamma då blir alla seriösa.. de Trodde ja...

kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0