en ny dag...

Varit på ungamamma gruppen idag.. mycket trevligt. Många nya mammor å barn. skoj skoj
Thelma lekte med Emilia de hade skoj.. tills de båda böörjade bli trött å blev mer å mer osams:-) flickor flickor!
Men riktiga gooodingar är dom allt.
Sen gick vi å handlade lite.. Båda mina älsklingar somnade i vagnen.
Så Thelma stod kvar i trädgården och sov vidare. och ja å vilgot gick in. åt lite å så.
Sen vaknade thelma men hon ville inte gå in. lete vidare i trädgården. Och i mellan åt kom hon in å tittade till mig å vilgot så vi inte hade försvunnit lr nått:-) sötis unge!

För en stund sen så fick ja släpa in thelmisen som hade smitit ut igen utan skor å och ingen tröja. Hon är en riktigt liten toka .
Nu sitter hon här i soffan å kollar på barnprogram men just nu lite upprörd för den filmen som var tog slut.

Hoppas på att den lilla tjejen här hemma kommer somna som hon ska idag.. för de gjorde hon ju inte igår kan man säga..
Lr jo hon somnade vid 8 men sen vaknade hon vid halv 10 lr nått och fick mer välling men och var vaken ett tag t , men sen gick ja å la henne men inte skulle hon sova.
Och samtidigt så ville inte vilgot komma t ro. bara skrek å var jätte lessen och vet inte riktigt varför.
Och hannes skulle kommit hem vid 22 men så klart bara för att de gick piss här hemma så klart att de körde ihop sig på hannes jobb så han kom inte hem förens typ halv 12-12 så Thelma kom inte t ro och somnade förens 12.
Lagom skojigt.
hoppas på att denna kväll blir bättre.

sitter å kollar på lilla aktuellt :-) de är grejjer de! tihi


tänk att ja har skapat dig .Tänk att du är bara min .. älskar dig min prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Eve

Men lite min är hon väl också..hehe LOVETHELMA!

2008-08-28 @ 21:39:28
URL: http://evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0