Lite jobbigt


Läste i tidningen om minnsestunden. Ja ångrar att ja inte gick. Lite sent å ångra de nu.
Ja hoppas att johanna förstår ...
Ja kände att jag inte riktigt pallade .. Kände att de kanske bara skulle bli jobbigare. Men nu känner ja att hur ska ja kunna säga farväl nu då..Och få ett avslut.
Jag hoppas de kommer mä tiden.
Jag tänker på dig Johanna .. Inte en dag går utan att tänka på dig.


Johanna var en så underbar å glad människa , fattar nte hur nått sånt här kunde hända dig.


Tänker på dig lollo också.. Det var din kusin. Din vän. Önskar ja hadr funnits vid din sida på minnesstuden..Finns här för dig.

Fan får dåligt samvete. Ja vet att min tanka finns hos johanna å hennes familj å resten av släckten hela tiden. å att ja hedrar hennes minne genom de. Å ska försöka komma iväg t graven sen när begravningen har varit å så.

Så nu har ja skrivit av mig lite!


Mina vänner, Mina nära å kära, Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0