söndag idag

Idag har vi... hmmm.. försökt sova så länge som ja fick.. men thelma tyckte inte att ja skulle sova. Åhh vilket morgon humör ja har börja fått när hon tjatar å gnäller. Då är de tufft.
Och hannes behöver ju sova för han har jobbat natt.
Sen vid 12 så åt Thelma och Vilgot också. sen somna dom å sen efter en stund gick ja å la mig också. å sen vid typ halv 2 vaknade Vilgot. Och ja väckte Johannes å sen thelma. Sen åkte vi t "skogen" asså hannes föräldrar. Hannes skulle laga violas dator. Och sen fick vi mat:-) snikgäster som vanligt.. hehe men gratis är gott.:-)
Var faktiskt trevligt å va där.. blir bättre å bättre. Tack o lov.

Sen om vi hem å då var klockan mycke så hannes bytte på thelma å ja gjorde välligt å sen skulle hannes åka t jobbet igen .. suck.
Men efter inatt så är han ledig t på fredag. å sen har han tatt ledig lördag å söndag. för då är de bröllop å grejjer:-) ska bli trevligt trevligt.

Imorgon ska ja va barnvakt en kortis åt Engla! Lotta ska iväg å sola sig för å bli snygger t sitt bröllop mä min käre bror:-)
Ska till psykologen och bvc imöra också..
Är nervös för bvc.. tror inte Vilgot har ökat som han ska,.. kommer nog bli mer tillägg som gäller. tyvärr
Det är no bara å inse att snart är amningen över.. Det är hårt.
aja återstår att se va dom säger.

Dagen idag har varit bra förutom att ja har hela dagen haft väldigt ont i min vänster fot. Jätte ont.Haltar omkring som en ja vet inte vad. Jag får gå på utsidan av foten annars skriker ja av smärta. Fattar inte varför det gör så ont men.. Skumt .. ont gör det iallafall.
Och ja som ska gå med raka fötter.. inte så lätt när man får bära upp typ all tyngd på en fot å sen får gå på sidan på den andra. får la se hur illa bäcknet å fötterna är på onsdag när ja ska t sjukgymnasten.
Måste säga t henne att ja inte får till den nya övningen.. blir bara as konstigt.

Nä nu gott folk ska ja gå å sova. Fan klockan har ju dragit iväg iallafall fast ja skulle försöka komma i säng lite tidigare. Vilgot somnade vid 12 å då trodde ja att ja skulle komma isäng men nä då.. aja ..

pöss

å ni som läser.... Komentera!



Älskar mina barn och min hannes!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi jag läser :)

Finns här för dig om du behöver prata eller vad som helst. Förstår att det måste vara tufft nu med amningen och så :( pusspuss<3

2008-09-03 @ 00:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0