vart passar man in?

vart passar ja in.... bland mammorna? klart ja gör... jag är ju mamma.. men vart är sara då.. Vart ska sara få plats.
Kan inte gå ut å festa för ja är ju mamma å ammar.. Jag älskar å amma ,, men känns som om man måste sluta för att liksom få plats å passa in..

Fan... blir så lessen.. Vill ju ut.. vill kunna vara Sara å inte bara mamma..
Känner mig bara ivägen.. måste ju ta mä vilgot vart ja än ska .. för ja är ju hans matmaskin. Ja , han är lätt å ta med sig men ändå.. känner mig såå ivägen å så jobbigt för alla.




Vart passar Sara in?!?

Kommentarer
Postat av: Eve

Du passar in överallt gumman! Jag hade gjort vad som helst för att amma Olliie längre, jag ångrar mig verkligen att jag gav upp! Du är superstark som mamma och som Sara! Festa det är ju inte livet, det är ju barnen som är det :) KRAMEN

2008-08-12 @ 21:01:22
URL: http://evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0