Barnledig och alkohol!!

Nu är ja hemma själv.
Lr ja Iza är hemma ok men barnen blev hämtade för en stund sen.
 Dom ska va hos min syster å leka å ha sig. Hannes jobbar. Och själv ska ja på middag/party. hehe
Står här å grundar lite. Och spelar gamla schlagers. Det är grejer det. Då blir man på partyhumör!!
Jag ska ha med mig efterrätt sen. får itne glömma den.
Ja hoppas och tror på en toppen kväll.
Annika och Morgan och Saga kommer och hämtar lilla mig sen.
Tur att man har kompisar som ställer upp å kör när man själv inte har nån som kan göra lr man själv inte kan heller för att ma inte har nått jälva körkort!!

Nä nu ska ja gå å skölja ur färgen i håret. Lafgt i lite mer rosa. Det går ju ur så fort. Hoppas de blir bra å fassnar som de ska:) hehehe

Ha en toppen kväll för de ska ja se t å ha!!/pösss på er!!


Kommentarer
Postat av: Eve

Hoppas du hade jättekul!!!

2008-12-14 @ 17:55:35
URL: http://www.evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0