Dålig bloggare är ja trallallaa

Jag har varit dålig på att skriva. Har haft blogginlägg klara i huvudet men sen har jag inte haft tid lr lust lr ork med att skriva dom den.
Nu sitter jag här och kollar på csi. Barnen sover och hannes kommer la snart hem från jobbet.
Nu nu hinner jag inte skriva så mycke heller.
För jag är väldigt inne i tvn :)
Annars är det bra här. Lr jag har ont i ryggen. Haft i några dagar nu. Pajade den när ja satt dumt när ja sydde häromdagen. Så ja har fått gå på värktabletter sen dess. Lagom skoj.
Men annars bra. Barnen mår bra. Vilgot hostar en del på natten, vilket är lite jobbet för honom men.
Thelma mår bra. Hon myser nu när vi tat fram adventsljusstakarna och så. Hon har fått en ljusstake i sitt rum, så stolt så:-)
Och sen har vi en rätt stor stjärna i köksfönstet. Det är ett väldigt pratade om den. Att den måste vara tänd å så Och att det är pappa som har satt upp den.Gullunge!

Vi var hos Sandra och Neoh förut. Mycke trevligt.Thelma var så duktig i gick dit och tillbaka. Det tog lite tid men:)

Svärmor ringde förut. Hon undrade vad vi önskade oss i julklapp. Tihi. Jag önskar mig bara dyra saker ja sa:) hehe hon skulle ringa t hannes å göra va han skulle säga.
Vi skulle maila över en önskelista sen:-)
Blir så nyfiken på vad vi får i julklapp.
Undra när vi ska åka ut t hannes föräldrar å fira jul. För hannes jobbar julafton och mellandagarna också, men är inte säker på vilka tider. Lr jo julafton jobbar han eftermiddag , så vi hinner t mina föräldrar å får äta lunch å sen måste hannes t jobbet å kommer inte hem förens 22. Så jag å barnen ska va i hjo hela dagen.

Nu ska ja kolla på tv./pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0