Idag var det Tisdag... Tror jag.

Vilken koll jag har.
Kan ju va för att att det är PISSVÄDER .
Jag och barnen har inte gjort nått speciellt alls idag.
Hannes har eftermiddag så han har ju inte varit hemma med oss.
Hade tänkt gå på babylek men den är precis under barnens sovtid, så vi stanna hemma.

Gjorde mig till förut och testade att laga en ny maträtt.. Urk säger ja bara. Varken jag lr Thelma blev så övertygade. Suck.
Och ja som trodde de skulle va gott.. Men nej.
Tur att vi hade några pannkakor kvar sen igår så Thelma fick i sig lite mat iallafall.
Iza fick mycke å mumsa på iallafall. Hon var mycket nöjd. Hehe

Nä nu ska ja la kolla lite på tvn igen å om ca en timme så kommer hannespannes hem.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0