Julgardiner upp

Idag har ja fått upp julgardinerna i köket.
 Hade tänkte köpa nya men blev inget med de.Dom vi har är helt ok.Va har vi gjort mer... hmmm.
Nja det är troligen inte ett skit eftersom ja inte kommer på nått:-)

Hannes jobbar sista natten idag sen är han ledig i 5dar!! GÖTT!Då ska vi försöka julpynta lite å sen köpa julmat, köpa de sista klapparna och sen slå in alla. Köpa julgran ska vi göra också. Sen måste ja köpa nått till barnen att ha på sig på julafton.Får hoppas att ja kan ha klänningen som kommer komma nu i dagarna från meandi annars måste ja fixa nått t mig själv å ha på mig ok.
Det blir dyrt detta. Å pengarna måste komma in på kontot innan typ nått utav dessa inköp kan göras.. Så skoj så..Suck


Fick en trevlig inbjudan av Eve förut också. Låter mycke trevligt. Jag hoppas å tror att vi kan komma.Vi ska även till hjo på lördag å göra julgodig å sånt med min familj. Ska bli trevligt.

Nä nu ska ja gå å sussa kudde!!Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0