Känner mig rätt ovärd.

Idag har dagen varit bra.. Fotograferingen gick sådär. Vilgot ville inte bjuda på så många leenden så vi ska tbex igen nästa vecka.
Sen gick vi affärer i stan och sen åkte till Elins esplanad. Fy va fjantigt de låter å säga de. Aja maxi säger ja.
Och gick i affärer där .
Mådde bra då.
Men sen helt plötslig så kändes de som om alla kollade på mig som om de var nått fel på mig.
Ja tyckte ja va riktigt fin när ja åkte hemifrån. När ja kom hem ville ja bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet.
Kände mig så Ful och äcklig. Ja vet att jag är tjock men brukar inte känna mig så tjock. Men idag känder ja mig verkligen Fet.
Suck.
Blir så lessen.
Men ja vet inte hur man gör... vet verkligen inte.
Känna som ja inte passar in.

suck igen.
Sitter här själv å sitter. Vill verkligen inte vara själv just nu. Önskar att hannes var hemma hos mig. Men nej då.,Han jobbar.

Hoppas att denna skiten snart går över.. FAN.



Kommentarer
Postat av: Sophie

Men gumman då.. Ibland kan man verkligen känna sig helt uttittad, men oftast sitter ju det i huvudet:S Låt, folk titta, kan ju inte rå för att man är råsnygg! Confidence boost(eller vad det heter)

2008-12-06 @ 08:31:29
URL: http://fiabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0