Lussekatter och julmarknad och sen IKEA

Det är vad vår helg kommer bestå av:)

Igår bakade vi ett helt lass med lussekatter.. Dom var inte dumma dom.
Blev över 80 st. Så nu kan vi mummsa.

Idag så ska vi iväg till hjo på julmarknad i missionkyrkan. Dit åker vi varje år. Har varit där sen ja va liten.Alltid trevligt. Men alla "kyrkvännerna" är inte hemma så de blir bara jag och några till. De andra har ju bosatt sig på annat håll. Men vi ses i jul iallfall. Måste ses.

Imorgon åker jag och hannes till IKEA i jönköping.De du Sophie ,dina hemtrakter. :-)
 Barnen ska vara hos farmor å farfar och faster.
Vi firar vår 5årsdag imorgon. Så vi får la fira den på ikea:) hehe.
Lr så går vi ut å äter när vi kommer hem. Om vi inte är för trötta.

Nä nu måste jag gå å försöka göra mig iordning och få liv i resten av familjen sen som ligger å sover middag:)
Ha de bra//pösss

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haru något bra recept på lussebullar? ÄÄÄlskar lussekatter, nam nam:D

2008-12-08 @ 09:19:09
URL: http://fiabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0