Måndag.

Sitter här å mumsar lite lussekatt. Mumma. Idag har vi varit i skövde och kollat på korten på Vilgot och valt ut vilka vi ska ha å så.
Men det var nära på att vi inte kom dit. Kl 13.35 så frågade ja hannes. Var det inte idag vi skulle kolla på korten.. Jo de de va de minsann. Kl 2!!!!! Shit vilken stress. Båda barnen låg å sov då. Så vi fick stressa dom upp å ta på dom å sen var de bara å försöka å komma iväg så fort som möjligt.
Vi blev lite sena men det gick bra ändå.

Sen när vi kom hem så åt vi och sen bakade vi lite pepparkakor. Thelma var så duktig så:)
Men rätt mycke deg åkte no ner i hennes lilla mage. Tokfia!!

Nu sitter ja här och hannes jobbar natt och barnen sover..
Vilgot vaknade förut så ja fick ha honom i famnen ett tag sen kom han t ro igen.
Sen efter de så sover han gott.

Ja höll på å somna i soffan redan vid 8 å nu sitter ja här å är fortfarande vaken. Nu är ja typ inte trött.
Men ska försöka få mig själv att gå å lägga mig snart nu.
För ja får ju ta barnen i morgon bitti.
Imorses vaknade Thelma vid 5 så.. Jippi. Men sen somnade hon i soffan igen så ja fick sova lite mer sen.
Hoppas hon sover längre imorgon.

Ska försöka få upp julgardinerna imorgon också, hade tänkt stryka dom redan ikväll men blev inte av. Å nu är jag för slö.
Känns som det är mycke som ska fixas nu innan jul. Känner mig rätt stressad.

Nä nu ni.. Gonatt på er!!!Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0