Nu är det natt. och alla sover... Utom jag.

Här sitter jag och klockan är jätte mycke, ska lägga mig ner snart och försöka sova.
Jag har inte fått tag i hannes å kunnat säga gonatt. Tycker det är jobbigt när jag inte får tag i honom, nog för att ja vet att när han jobbar så hör han inte alltid telefonen. Men nu har ja ringt flera gånger. Ochhan vet att jag alltid ringer å säger gonatt innan jag somnar.
Så klart blir man liksom lite orolig och målar upp skräcksenarier. Att det hänt nått å så. För jag har ju inte pratat med honom sen han åkte t jobbet. och han åkte tidigt idag för det var avtackning för nån som skulle gå i pension och så var det nån som fyllde 50år så de skulle gå å bowla och sen äta innan hannes å de andra 2 på hans skift skulle börja.Så han åkte redan vid 16.40 lr nått. Han brukar åka vid 20.50när han jobbar natt.  Så det var ju klar skillad.
Så jag var själv med barnen ikväll också.
Lagom skoj eftersom båda 2 strejkade och skulle inte sova. Så lugnet la sig inte här förens vid nått i 23. Jippi.
Lagom skoj. Men de busade ju upp varann så de klart de inte riktigt kom t ro. Thelma har börjat gapa å så så möe nu. Rätt jobbigt å höra på. Hon har blitt så högljudd när hon busar med lillebror.

Kollade in på lilltjejen nu innan ja gick in t sängen, hon låg tvärs över sängen.. knas.
Vilgot brukar vakna tvärs över sängen varje morgon typ. Dom är ena riktiga tokisar mina barn.

Nä nu måste ja sova. Imorgon blir de fotografering av Vilgot. Hoppas det går bra och att han visar sin bästa sida och är glad, men det är han ju oftast så:-)
Thelma ska gå med mormor lite på stan i skövde medans vi är hos fotografen.

Nä nu MÅSTE ja sova. Ska ringa en sista gång t hannespannes sen ska ja nana. Iza har redan intagit husses säng som vandligt när han jobbar natt. När han är hemma så får hon ligga å trängas mellan våra ben, men hon är nöjd ändå. Bara hon får ligga i sängen. Ja hon är lite bortskämd ibland.
:-)

Pöss

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vet hur det är när man inte får tag i dom, blir helt nojjig o börjar tänka det värsta:( Men då får man tänka positivt o rationellt! Hur stor sannolikhet är det att det hänt något?

Hoppas att han kom hem i säkert förvar sen:D

Kramar

2008-12-04 @ 07:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0