Nu är julen över.

Vi firade i hjo med hela min familj.
Alla mina syskon å respektive och barn och mamma å pappa. Vi blir ett par stycken när vi är alla.
Men jag var själv med barnen , hannes jobbade ju.
Tomten kom , Thelma blev rädd men det gick bra sen. Hon öppnade sina julklappar och var nöjd. Öppnade även lillebrors julklappar .
Och vi åt och åt lite till .. som julen brukar vara.
Thelma lekte med alla sina kusiner å hade de mysigt å Vilgot var på bra humör och log mot alla som vanligt♥
Det var en bra jul.
Men Jag mådde inte bra alls.
Hade sån ångest hela julafton och alla juldagarna som varit efter också.
Vet inte om det är all stress som gör det.
Har inte mått såhär kass på ja vet inte hur länge.
Ja höll ihop bara för att de var ju jul liksom.. Men mamma märkte att ja inte mådde bra så hon försökte hjälpa mig med barnen.
Och bror min ställde också upp å stöttade mig för at orka julen.
Det är tungt utan hannes. Ja vet att det låter jätte barnsligt men det är skönt å ha honom vid min sida när ja blir dålig.
Han vet hur ja funkar.
Hannes har ju jobbat hela julen.

Annandagen så var vi å bowlade hela familjen. Då va hannes med. Jag var kass påt. Men det var trevligt. Tills efteråt när alla blev lite små osams hit å dit.. Suck. Blir så när man har syskon med jävligt skumma män å så.
Men men. De blev bra sen iallfall.

Idag har vi varit i skogen(hannes föräldrar) å firat lite jul. Thelma fick en docka å vilgot ett gossedjur å sen fick dom pengar båda två.
Thelmas pengar ska la gå till en bilstol. Måste spara ihop resten som behövs bara först men.
Vilgots pengar ska vi la lägga på nått bra som han behöver lr så.
Jag och hannes fick också pengar. Dom ska vi nog lägga på en tvmöbel lr nått liknande.

För övrigt i jul så fick vi ett spel som vi önskat oss. och sen fick vi mattallrikar. Jätte bra. Behövde vi nya.Trevligt trevligt.
Barnens julklappar orkar ja inte rabbla upp alla. Men Thelma fick en spis av oss.
Så nu har hon lagat mat .
Och så fick hon en dockvagn som ja hade när ja va liten. Åhh den är så söt:-) Så nu har dockan nån stans å sova.
Vilgot fick rätt mycke kläder och sen fick han några badleksaker dom tyckte han mycket om.
Dom va goda å äta på . Han kräver inte så mycke han.

Nu ska ja sova. Hannes jobbar natt men men va gör man. Bara å stå ut.

Imorgon kommer mina vänner hit. Ska bli mycket trevligt att träffas. Synd att Ellen redan åkt vidare.


Pöss på er.

Kommentarer
Postat av: Eve

Stackare.. typiskt att det ska komma över julen.. hoppas du känner dig bättre nu! Finns för dig. Kram!

2008-12-28 @ 18:34:37
URL: http://www.evepevve.blogspot.com
Postat av: Mallory

Gott nytt år på er! kram

2009-01-02 @ 00:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0