Nu är julgranen klädd

Den blev riktigt fin tycker ja. Mycket nöjd faktiskt.
Jag klädde den igår kväll/natt när alla de andra sov. Skönt att få gå å plocka lite ifred.
Hannes köper de sista julklapparna när han åker hem från jobbet sen.
Sen ska här kokas skinka och slås in julklappar och sätta i nejlikor i apelsiner osv.
Är en del kvar.
Måste rensa bort alla saker som står på köksbordet ok. Fattar inte att allt blir ståendes där.
Tror ja ska passa på att gå å vila nu, hade tänkt att slå in julklappar men är såå trött. Ja kunde inte somna förens typ 4 inatt. Och sen vaknade Thelma vid 5 imorses.SUCK
Så hon fick välling å sen kom hon in t mig vid 6 lr nått å då fick ja gå ut å lägga mig i soffan å sova med henne brevid mig. Så vi sov no nån timme. Tack å lov för de men är skit trött ändå.

Imorgon är det julafton!!!! Helt sjukt vad tiden går. Jag har ingen julstämmning allt typ. Det känns ju som en riktigt vårdag ute idag. Jag sitter här och solen skiner rakt in i mitt ansikte.. Känns skumt eftersom det är jul imorgon.

Kommer det post imorgon???
En julklapp jag skickat efter på nätet har inte kommit än.. Suck å stön. Blir så arg. Dom sa att den skulle hinna komma innan jul.
Aja får la helt enkelt ge den efter jul.När den behagar komma.

Nu är det vilostund!!


Jo en sak till.
Tack för alla fina julkort som kommit.
Kanske kommer fler:-) Såå trevligt. De pryder vårt kylskåp så fint!


Pösss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh tack så jättemkt för ert fina julkort! Fick det idag, hur fint som helst!! :))

GOD JUL PÅ ER!

PUSSPUSS

2008-12-23 @ 20:24:51
URL: http://babish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0