dagarna som gott...

Söndag 29/6: Jag å hannes fick lite barnvakt åt thelma på eftermiddagen/kvällen. Vi var och åt på Thaihouse i skövde. Mycke mysigt ,skönt och gott.
Sen åkte vi t skogen för å hämta Thelma å iza för dom var hos farmor å farfar. Å en efter en stund så kom coco. Å iza å hon rök ihop å jag fick tag i Iza å hannes skulle försöka få bort coco ... då högg hon honom i armen.Det var liksom inte för å vända sig om å varna liksom utan hon gjorde de medvetet.. för hon släppte ju inte direkt utan drog i armen på honom. Å sen när karin sa t henne att gå hem så högg hon ju mot henne också,. så den hunden är verkligen inte å lita på. Tänk om de hade varit thelma liskom.. fy fan.
Lite otäckt att hon går okopplad där ute i skogen å iza är ju där ute ibland. Ja hoppas dom fattar att hon måste ha en kopplad nu. Kan ju hända vad skit som hellst. det är ju inte första gången heller.
Men de gick bra mä hannes iallfall men de ä ju otäckt ändå.


Måndagen 30/6:
Vi fick ännu mer avlastning.. sååå underbart.
Thelma var hos min syster å hennes familj.Hon blev hämtad på morgonen . Så hon lekte mä barnen hela dan å hade så roligt så roligt.
Och ja å hannes sov länge å sen åkte vi t skövde å gick på rusta å öb å bara va,. å tog de lungt å slapp höra gnäll å sånt:-)  Sen åkte vi å hämta vår lilla tjej. Å de gick ingen nödpå henne men hon var glad att se oss:-)
Det är skönt å va thelma ledig ibland men man saknar henne ändå. Pussunge!


1/7
Var vi å hälsa på hos Eve å lilla Oliwer som inte är så liten längre.. börjar bli en redig kar:-)
Hannes å thelma å iza åkte hem efter en stund så ja å eve å våra småttingar fick vara själva:-)
Vi gick en sväng å bara hade de göttt å pratade . Mycker trevligt å träffa evepevve:-) hehe.

Hannes fick köra lite på daniels fyrhjuling innan han hämtade oss hos eve. oj va nöjd han var.

Senare på kvällen så fick vi veta att Maria och Peter hade fått en liten Julia. Grattis Grattis!

Onsdagen:
Flöt förbi ... jätte varmt. Gjorde inte nått..

Idag torsdag:
Förmiddagen gjorde vi inget.
Sen fixade jag ihop lite mumsig sallad. riktigt mumsig som vi tog med oss och åkte till mullsjön och badade och mös. Träffade min kusin å hennes 2 barn och sen kom min mamma å badade lite också. Thelma badade som en liten toka med mig å mormor. Tyckte de va jätte kul. Var lite otäckt när hon fick en kallsup men sen så var allt bra igen. Å hon ä ja badade en lång stund. Hon vill då visste inte gå upp fast hon fröt så hon skaka. Så ja fick muta henne med att hon skulle få kaka när vi kom upp å då fick hon fart.
Det var skönt å bada iallfall.. första gången för mig i år.
När vi kom hem så klippte hannes gräset å ja försökte få städat lite.. systeryster kommer imorgon. Så Thelma kommer få leka med sina kusiner å de ska la kolla in sin lilla nya kusin:-) dom har inte sett Vilgot än..

Thelma hällde vatten i min säng förut. åhhh va arg ja blev på henne.. suckar. ja hoppas det har torkat tills ja ska gå lägga mig.

De var dagarna som gått de. Imorgon kommer systersyster mä familj. hoppas på en trevlig dag. Vi ska t bvc också på vägning mä Vilgot och hoppsd på att få en pensling mä sånt dör blå/lila medel i munnen på honom för torsken. Så den skiten kan gå över snart.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0