Det är vi!

Igår kväll ..
Kändes som vi förstod varann... Kändes som du förstod va ja behövde. Kändes som ja kunde öppna mig för dig.
Tack min älskling!
När ja såg in i dina ögon så sög ja din lust å din kärlek till mig. Blev helt varm. Du betyder så mycke allt för mig.
Det är svårt å uppskatta det man har.
Blir bättre på de!
Du och jag älskling. Vi behöver varann. Vi måste försöka att uppskatta varann å få tid för att se in i varandras ögon å se kärleken.
Du finns för mig. Tack för de min kära.



Fick denna dikten av min kära Johannes härom natten. Han kan skriva han.

Varje gång jag ser in i dina ögon möts jag av en känsla likt en sommaräng. brisen över det långa gräset som smeker mot min kind , de gröna kullarna som går i harmoni med den ljusblåa himmelen.
På en kulle står du, håret fläktar i sommarbrisen. Vi möts där på en kulle och tummlar runt i gräset.
Där finns bara vi, tillsammans utforskar vi varandra och utmattade vilar vi i varandras famnar.


Tack min älskade Johannes! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0