Idag..

Idag har jag å barnen varit i skövde.. mä den dära Sandra :-)
Mycker trevligt. Åkte mä hannes in för han skulle på möte å sånt på jobbet.
Gick runt å kolla efter nått fint som ja kunde tänka mig..men på lindex där ja till å med hade presentkort hittade ja inget.. väldigt dumt. så de var bara att knalla vidare.. vi gick t indiska .. inga fynd där heller.å sen hm å lite sånt.
mcdonalds hade iallfall nått som vi ville ha:-) tihi. så vi åt å sen åkte sandra hem och jag å thelma å vilgot fortsatta med en runda i resten i affärerna. 
På kappahl hittade ja en tunika , byxor till lilla mig. Och en skjorta till hannes. Vet inte om den passar men hoppas de.
å sen köpte ja ögnskuggor på hm och en diadem till Thelma och ett till mig.
Och Vilgot fick en liten mössa.

Sen när vi shoppat klart så gick vi ut på torget så thelma fick springa av sig lite.. hon hade varit såå duktig och suttit i vagen hela dan. såå duktig tjej.
Hannes kom sedan å hämta oss å vi åkte t maxi å handlade till midsommarafton. Sköt om ha de gjort. Bara lite småsaker som troligen blir inköpta imöra.
Vi kom hem å hann lasa ut allt å sen vart de dax för hannes å åka t jobbet.

Nu sitter ja här... klockan är alldeles för möe. Borde verkligen sova. ska ju orka ta hand om barnen imöra när hannes ska sova för att han har jobbat i natt.

Imorgon måste vi storstäda. å klippa gräset å en massa annat. måste ju va fint t midsommarafton när vi ska ha lite besök å så..

Nä nu ska ja gå å göra mig i ordning för nattten innan Vilgot vaknar å vill ha mat.

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0