mamma å barn

Thelma kom in t vår säng vid 2 i natt.. suck. ja hade inte ens kunnat somna än för lillemannen vägrade somna. Det var jobbigt.
När han väl kommit t ro så fick ja ligga där i min säng å trängas mä en Thelmis också. Jag som inte är så mycke för att dela säng med nån annan. åhh ja fick ligga på sidan också... ja som får såå ont av de. hela allt blir fel i kroppen typ.
Men när hannes gick upp vid nått över 4 så bar han in henne i sin säng.. åhh underbart.. hela sängen för mig själv.

Sen vid 8 så kom hon in igen.. då skulle vi gå upp.. åhh vill inte skrek min kropp.
så ja låg kvar lite.. gick upp å hämtade thelmas välling å så. å sen satte på tvn lite. å sen låg ja i sängen å drog mig.
nån gång där så ammade ja lillemannen också.. minns fan inte när.. hehe.. då är man trött å de bara går på rutin. tihi.

Sen var ja tvungen att gå upp. Fick nämligen sms av min mamma igår att hon skulle komma förbi vid halv 10 .. tänka sig min mamma skickade sms.. hel stolt va hon:-) å jag över henne.
Så ja fick mösa mig upp för att röjja undan lite på disken som stod å va äcklig.

Sen kom mamma .. thelma blir så glad när mormor kommer. Tycker om sin mormor väldigt mycke.
Så vi pratade lite å sen amma ja Vilgot igen å sen åt vi lite frukost. å tjötade mer.
Sen gick vi ut å gick en lite sväng.. till lekparken. Thelma åkte rutskana(stava) å gunga å lite sånt. Var inte där så länge för mamma var tvungen att åka hem för hon skulle jobba.. så det var bara att försöka få med sig thelma hem.. altid lite populärt.. inte
Hon hittade många fins stenar på folks uppfarter på vägen hem:-) å sen hittade hon en vattenpöl som hon gick i å sen blev hon typhelt  förstörd för att hennes skor blav ju blöta.. så hon hade väldiga bekymmer för de. å kände på dom hela tiden:-) toktjej

när vi kom hem så åkte mamma hem igen. å thelma fick mat å nu sover hon middag. å Vilgot ligger i vagnen å sover.. å ja sitter här.. åhhh va skönt å slappa lite... vill sova egentligen men vet inte omja ska göra de.
Känns som hela min hjärna är full mä snor också.
 tihi

Igår klippte ja mig.. åhh va skönt de va att bli av mä lite hår.. de va behövligt. De va härligt att unna sig lite lyx också:-)
Å bara få sitta å tjöta lite å bara ta de lungt å bli lite granner:-)

**************************************************************************************************

Eve kom ihåg.. du är en mamma av guld. Kom ihåg att du känner Oliwer bäst. Lite på dig själv , lita på va mammahjärtat säger:-)
Brukar va rätt. Jag finns här om ja kan hjälpa till mä nått.
Får no hälsa på er.. typ nån gång i veckan... fan att ja inte har körkort då kunde ja komma som hejsan.
pöss


*********************************

Ska köpa en vagn också.. en singelvagn. vi sålde ju vår till Annika å morgan..
Å nu har vi kommmit på att vi behöver no ha en ändå. För om ja ska göra nått själv mä Vilgot så har ja ingen lust att ta dubbelvagnen faktiskt.
Tex vi ska ju på bröllop å sånt då är de ju skönt å ha en vagn mä sig. å sen ska ja la försöka att gå på babylek å sån t hösten lite själv när hannes är hemma å babymassage vill ja gärna gå på också , gick på de mä thelma å de va jätte mysigt. men vi får la se hur de blir. Babysim skullle ja vilja gå på också.
Vi får se hur de blir.

Nä om man skulle lägga sig å vila lite ändå.. är såå trött i ögonen å så.. jäsp.!


pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0