Dagen idag..

Idag har jag och barnen varit i hjo, var å hälsade på svägerskan och dotter. Lika trevligt som vanligt.
Lekte å hade oss. barnen hade så kul så.Vilgot provade hoppgunga för första gången. Tyckte de va kul.

Sen skulle vi allihop t mamma å pappa å äta. Så jag och Lotta (svägerskan) och barnen gick till mamma å pappa medans marco tog bilen.
Vi fick mumsig mat. Mumsig sallad.. kan inte stava till de så ja skriver sallad:)
Sen lämnade jag och Lotta barnen och dom där och drog iväg och tränade innebandy. Lotta har tjatat på mig ett antal onsdagar nu att jag ska följa med , men alltid kommit nått ivägen. Men idag var jag med. Det var jätte skoj. Svetten rann. Men de gjorde de på alla så jag var inte ensam.
Skönt att få röra på sig.
Så idag kan ja också skriva att ja varit duktig och rört på döfläsket. Fick upp flåser iallfall. och speciellt eftersom jag är förkyld.
Men kändes att ja inte rört på mig på länge. Och kände av ryggen å fötterna och höfterna.. Inte så kul. Men men bara att stå ut.
Tycker iallfall att ja varit duktig. Måste få skryta lite faktiskt.
Jag ska verkligen försöka att vara med varje onsdag nu framöver. Kan ju säkert lätta nått kilo av det iallafall.

Sen var pappa så super snäll och körde hem oss. Va skulle ja göra utan min mamma å pappa.
Puss på dom!


Lite smått surt att ja förlora aktionen på tradera på den där vagnen.*surar*

Aja nu är de natten. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Eve

gött o röra påsig, innebandy e kul!

2008-11-13 @ 10:07:22
URL: http://evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0