Dagen idag

Idag va de måndag de va.Har knappt koll på dagarna.
Jag var hos sjukgymnasten.Fick lite skäll för att jag inte gjort mina övningar. men det har varit väldigt mycke de senaste. vi har varit sjuka och jag har inte mått bra å så. Men ja får ju lida för de ok om ja inte gör mina övningar. Då får ja ont. Och det har ja haft igår och idag innan jag kom till sjukgymnasten men hon flyttade de rätt så bäckenet blev rakt igen så nu har ja inte ont i ryggen så mycke. Så nu måste ja bara hålla efter detta med mina övningar så ja inte blir sne igen för då får ja ont.Vilgot var med till sjukgymnasten också,Han charmade henne rätt grovt kan ja säga:) hehe de va skoj.

Senare vid typ 5 lr nått så drog jag och Vilgot till Sandra och Neoh.
Thelma fick va hemma med pappa hannes:-)
Skönt å komma iväg nästan själv:-)
Var mycke trevligt. Nu fick ja se hur dom bor också .Mycke trevlig lägenhet.
Vilgot och Neoh var såå söta. De låg där å tittade på varann å pratade och skrattade. Låg å pillade på varann å va såå söta. Våra små killar.
Gooodingar!
Sen gjorde vi kladdkaka.. det var inte dumt, med grädde, Mumma!
Sen tjötade vi å tjötade lite mer å sen var klockan nästan 8 och jag och Vilgot drog oss hemåt.

Hannes höll på med rören när ja kom hem och Thelma blev mycke glad när hennes mamma och lillebror kom hem:)
Skoj när hon blir så glad. Bra att hon får sakna mamma lite ibland.
Sen prata ja lite med Thelma och sen var de sängen som gällde för henne.
Sen åt vilgot gröt. såg ut som ett litet grötmonster när han va klart. Söting.
Och hannes kom upp ur källaren å vi pratade lite. Håkan hade tydligen ringt igår. Madde hade brutit handleden så nu va han hemma å va pappaledig så han sökte sällskap så vi ska träffa dom nån dag sen när hannes är ledig. skoj.
Sen åkte hannes till jobbet och ja ringde en kortis t mamma och sa att vi ville ha lingonsylt.. för hon har sagt att vi inte får köpa lingonsylt för hon har ju massa lingon i frysen å göra sylt på å sen är mammas lingon mycke godare:-)
Sen åt Vilgot tillägg och sen gick han å la sig.
Jag har suttit vig tvn och datorn sen dess. Och nu sitter jag här i sängen och skriver här i bloggen. Ska nana nu. Ska ringa hannes å säga gonatt först.

Imorgon blir de troligen babylek. Ska no gå med Sandra och Neoh. Trevligt Trevligt.



Eve ja tänker på dig.Inge kul när barnen är sjuka å man inte vet va man ska göra för att dom ska va glada å nöjda! Hoppas han snart är bättre!!/kram gumman.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0