Hårfärgning

Började färga håret igår..
 Färgade först de svarta. Ja orkarde inte färga allt utan färgade de som vart svart förut å sen blonderade ja de som ska vara rosa.. Lr blondera å blondera.. Det blev fan inte blont. Jag blev grå/blå hårig... å lite blont.. Sååå sexigt blev de... hmm inte.
Aja hur som helst. Nu sitter ja här med de rosa i.. får hoppas att de blir rosa.. annars blir ja lite less.
Ska ju bort ikväll å då vill ja ju att håret ska se bra ut.
Har nästan bestämt va ja ska ha på mig.. men är inte 100 än.
Blev väldigt svart de ja tänkt mig.. men då ser man smal ut:-) hehe

Ni andra som ska t Tobbe å Frida. ha de så skojsigt. Dessa underbara fester med "gänget" brukar va bra..
Själv har ja ju inga garantier för min fest eftersom ja inte varit på sån förut men men hoppas på de bästa.

Nä nu ska ja försöka få hannes å inse att ja behöver klippa honom. Han ser ut som ett skogstroll:-)
Sen kommer hannes föräldrar å hämtar barnen. Och vi ska hämta Daniel och nån mer innan vi ska åka bort till simsjön.

Jag är no fan lite nervös... fy tycker inte om de.,

Ha en bra kväll gott folk!!!!!pöss

Kommentarer
Postat av: Eve

ni kommer få de skiitkul!! puss gumsan

2008-11-08 @ 15:07:27
URL: http://evepevve.blogspot.com
Postat av: mallory

får bli lite bättre på det då båda två ;-)

2008-11-10 @ 23:35:41
URL: http://mallory.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0