Helgen.

Lördagen var trevlig. Vi tryckte in oss 7 st i hannes föräldrars lilla clio.. de var rätt trångt vill ja lova. Men som tur var de bara från våmb upp till golfklubben som vi åkte så många.. men trångt var de:-)
Sen lite fördrink och sen var de lite frågesport å så.. Vårt lag vann inte. och sen gick vi till bords . Fick nån trevlig äldre man som bordskavaljer. Och resten vid mitt bord var ok trevliga.
Jag och tjejen mitt i mot fick en flaska vin å dela på..:) trevligt trevligt.
Sen fick vi mat..Jättegod mat verkligen. Dit kommer vi åka fler gånger å äta. Jätte bra mat.Och sen efterrätt och sen var det dans å man fick köpa va man ville i baren å såna grejer. Trevligt var de.
Men sen var de många som drog till stan så festen dog ut.. Lr de klart de va ju de äldre kvar. Så vid nått efter 12 så åkte vi hemåt. Fick sån jävla huvudvärk. Trodde ja skulle avlida.. fy va ont ja hade.
När vi kom hem så åt vi lite paste sen tidigare på dagen å sen var de sängen som gällde. Inga vidare aktiviteter den kvällen:) hehe

Dagen efter vaknade ja vid 8.. hallå 8 när barnen inte är hemma. Hur dum får man vara. Men gick på toa å sen gick ja å la mig igen och somnade faktiskt om. Sen vaknade jag med ett ryck vid 11.. då ringde de på dörren .. så ja slängde på mig lite kläder å sprang å öppna dörren. Det var hannes föräldrar som kom med våra barn. och Iza.
Lagom pigga var vi... hannes reagerade inte ens på att de ringt på dörren så ja fick skrika på honom att han skulle vakna:) han var lite borta.. som vanligt när han sover.
Och i söndags var de ju farsdag liksom så vi åt tårta när dom kommit. ,tårta t frukost blev de för oss:-)
Hannes pappa gick lite choklad och lite lotter av oss.
Sen åkte dom hem.
Och vi beställde ite pizza som vi flöta i oss sen sova hela familjen middag.:-)
Lr vi fick inte så möe lugn å ro jag å hannes för telefonerna ringde flera gånger.. suck.

Sen drog vi vidare till Hjo. Till min pappa och mamma.
Där va de fika igen och magängsvich(stava) det var mumsigt. Min syster och barn och man var där. Thelma tycker de är sååååå kul att leka med sina kusiner. Skratta som en tok:-)
Pappa fick lite lotter och 2 par strumor som det tog pappa är bäst på.:-) han tyckte de va kul så han sa att nu får han ju gå med uppkavlade byxor:-) hehe bara för att de skulle synas. Han är kul ibland.Pappa lille.

Fick en gladbit i foten också i söndags.. Thelma tappade ett glas för nån vecka sen antagligen fick vi inte upp allt glas så när ja hade en grining Vilgot på ena armen och en flaska tillägg i andra armen så trampa ja rak på en glasbit.. aj som f*n va ont de gjorde.
Hannes va på toa å hörde bara att ja skrek å hade mig.
Så ja fråga honom lite stressat om han va klar snart.:) för de pissa ut blod från foren.. å ja kunde ju inte direkt gå på den. Så hannes tog vilgot och ja fick hoppa t soffan och fick torka blod och sen ta en pinsett och pilla ut glasbiten.. först visste ja ju inte va de var.. men hade mina aningar. Men när pinsetten kom imot glaset så hörde man liksom att de va glas. så ja fick ut den. Ingen stor bit men den gjorde ont. Sen fick ja Bamse plåster.. de ni:-)

Nä nu har ja berättat om min helg och jag kan ju tillägga att jag är förkyld som attans.Snorig å jävlig. Lillekillen är hostig stackarn .. och sen har han börjat bli mer snorig men men sånt är de.
och jag har ok börjat hostat... så lite synd är de om mig. å så sover ja dåligt.. Väldigt synd om mig.. hehe.

Nu har Thelma äntligen somnat ok.. Hon har strejkat ikväll.Men nu kan no även jag få gå till sängs.
Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilen trevlig helg ni verkar haft:) synd att ni inte kunde komma ilördags, men men det får bli enannan gång... kram på dej gumman...:)

2008-11-11 @ 11:24:40
URL: http://fridafia86.blogspot.com
Postat av: Mallory

Låter som en härlig helg, med lite dagen efter slö och glasbit i foten haha... stackare tur att de finns fina plåster som man kan sätta på såren!



2008-11-11 @ 18:22:03
URL: http://mallory.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0