idag är de en dag och imorgon en annan och därimellan är det natt.

Nu sitter ja här i sängen och klockan är 02.17.Får snart tycket på Iza som bara går runt å runt å bäddar å har sig.. LÄGG DIG NU liksom!
Hannes är i källaren..Han fick med sig Daniels dator hem från jobbet.. den ville inte riktigt.
Så nu sitter han å pular med den.
Och jaf sitter här och skriver blogg om ingenting.

Fick förfrågan om att hänga med ut ikväll.. men hannes jobbade så Sandra är ute å svirar i skövde utan mig:-)
Hoppas du hade de görskoj!!

Förlåt att de blev som de blivit.. men du sa att vi skulle glömma de nu så.. Hoppas att de känns ok för dig.
Känner mig en aning dum. Men inte lätt när man inte har all fakta.
Hoppas du inte tycker illa om mig nu.
Du vet vem du är!!

hmm.. var de nått mer ja ville få ur mig.. jo

Sandra.. den andra men bebbe i magen:-) när ska vi ses nu då.. snart tvinar ja bort å dör av sandra abstinens.:)



Jo en sak till är det som har molt å molt i mitt huvud de senaste dagarna.
Jag tänker på Johanna hela dagarna. Nu har ju rättegången å allt kört igång också.
Har läst mig till lite mer info om va som hänt och hört lite. Men har inte full koll.
Skulle egentligen vilja gått på rättegången. Men jag är ju inte släkt lr så, känns som ja skulle tränga mig på lr nått.
Måste vara riktigt hemskt å sitta där bara fy.
Ja beundrar styrkan hos familjen.
Lollo jag vet att du varit där och mina tankar är hos dig och resten av Johannas familj och släkt.
Så sjukt alltihop.

Johanna jag tänker på dig.. varje dag.


Lollo vill att du ska veta att jag finns här för dig...
även om vi inte har så bra kontakt längre..
 Så finns du i mitt hjärta och betyder mycke för mig.



Nä nu ska nog minsann lilla jag krypa till kojjs.
 Undra om min sambo kommer upp ur källaren snart.. Lr har han hittat för möe porr på Daniels dator!! HAHA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi söt du är :D

Ja du, du får säga hur dina dagar ser ut, så säger jag när jag kan och inte kan ^^ PUSS<3

2008-11-14 @ 12:26:59
URL: http://babish.devote.se
Postat av: Lollo

Ville bara säga Tack! Känns bra att du tänker på mig och de andra. KRAM

2008-11-14 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0