Lugnet har lagt sig.

Nu är det lungt här på hjovägen, tack å lov.
Thelma har varit en mycket krävande Thelma idag. suck,
Har varit så trött på henne å arg .. hon vägrar verkligen lyssna. Skiter fullständigt i vad ja säger.
Och hannes jobbar. Har varit en skit dag. Tack å lov så kom mamma å pappa och hälsade på oss förut.De tog oss med ut och gick spåret. Skönt å ha nån som drar en med ut.
Sen fikade vi lite å sen åkte dom hem.
Och jag fixade mat till mig å Thelmisen. Gormemiddag.. hehe. Korv och makaroner. de ni! Avundsjuka va!:)
Sen har ja bara velat att tiden ska gå snabbt så barnen skulle i säng. Thelma fick ja i säng i rätt bra tid och vilgot somna vid halv 9 typ.
Kollade på Ensam mamma söker. Älskar de programmet. Längtar hela veckan efter de. Ja jag är lite skum ,men tycker programmet är så mysigt.

Så nu sitter jag här och väntar på att hannes ska sluta jobba.
Känner mig helt sönderstressad. Stressa som fan förut för att få se lite av programmet. Det var mycke: trösta, göra välling,byta blöja, byta kläder, trösta, lägga,göra gröt, mata,byta kläder,göra tillägg, mata, lägga.
Det var rätt möe att göra under knappt en halvtimme. fy.. kändes som hjärtat höll på att hoppa ur bröstet förut.
Känner de fortfarande. Och ja vet att ja inte får stressa så mycke för då mår ja så dåligt sen.
Och det ser ut som själv helvetet här ok. Fan. Men ja orkar inte.. Jag fattar inte att ja klarat dan.

Nä nu ska ja ta mig feta arsle(stava) ur soffan och städa ändå.



Kommentarer
Postat av: Eve

ensam mamma söker e ju ett jättesött program :)

2008-11-03 @ 09:18:53
URL: http://evepevve.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar : Tack själv! :) hiih ja du gjorde ju den ;D

2008-11-03 @ 23:15:31
URL: http://msmomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0