Mitt allt, Mitt liv.

Idag har ja känt den underbara känslan av att jag är så nöjd och lycklig med det jag har.
Det är så många som förlorar nån när å kär. Det händer för ofta.
Mycke påvärkad av Johannas död. Att hennes familj  har mist sin dotter,syster, vän , släkting, hennes dotter har minst sin Mamma.
Livet ska inte vara så. Man ska inte bli ifråntagen livet när man är 22.

Men åter till mig.
Jag är så glad att jag har det jag har. Visst vill ja ibland ha ett större hus å ditten å datten men..
det är bara matriella saker.Men jag har så mycke annat:

Jag har :

 Min underbara sambo/fästman. 
Som stöttar och tröstar mig. Snart har du varit min i 5 år.
Du har hjälpt mig genom de tuffa stunderna i mitt liv.
Du älskar mig va ja än gör. Du min underbara Hannes. En av dom absolut händigaste människan jag känner.
Förstår inte hur du kan kunna så mycke som du gör. Beundrar dig för detta. 
Så snäll och en så underbar pappa till våra barn.
 Älskar å se när Thelma blir glad när pappa kommer hem från jobbet.
Hon blir glad ända in i hjärtat när pappa kommer hem.
Vilgots leende mot sin pappa.
Älskar dig Johannes så mycke.

Min älskade Dotter
Min förstfödda. Min underbara efterlängtade unge.
Idag när vi satt i bilen . Du tog min hand som du gör ibland när du är lite gosig och trött. Du gosade in din lilla hand i min. Att känna din underbart lena lilla hand i min.
Den känslan skulle ja inte vilja byta mot nått. Känner så mycke kärlek. Bara njöt av den närheten.
Du är så underbar.
Jag kan sitta och bara beundra dig. Fundera på vad du tänker.
Jag ser redan en mycket viljestark tjej i dig.
Fast tycker mig se lite av tänkaren som finns i din pappa i dig också.
Du min älskade skatt.

Prins Vilgot
Ja det är precis va du är, mammas prins.
Du kom till oss , och lyckan blev så stor att det blev en du, en Vilgot. 
Precis som ja trott.
Du visade välden direkt att här är jag. Skrek å skrek. Men när livet varat några minuter mer så blev du tillfreds med livet och har fortsatt i samma anda.
De leendet som du spricker upp i sekunderna efter du vaknar. De leendet kan smälta is.
Du ger mamma och pappa sol i hjärtat.
Kärleken bara växer å växer ju längre tiden går.
När jag ser in i dina ögon så känner jag sån kärlek. 
 Du min älskade son.



Min kärlek till mina barn går inte att beskriva i ord.
Dom gör mig hel. Dom får mig att gå upp på morgonen.
Dom ger mig livet.

Johannes du är min andra hälft.
Du har gett mig barnen, du har gett mig allt.




Tack ni som finns i mitt liv.
Tack för att ni berikar mitt liv.
Tack mina vänner och min familj.






Ska verkligen försöka minnas att jag har allt detta när det är tufft och jobbigt.
Det är så lätt att glömma.


Kommentarer
Postat av: mia

väldigt fint skrivet :)

2008-11-16 @ 11:08:43
URL: http://misgris.blogg.se/
Postat av: Mallory

Det är så man får tänka när man blir deppig!



Näe jag får inte ont i fogarna nu, fick det sent in i graviditeten och då slutade jag ju men nu gör det inte ont alls! Köpte min på Ellos, Carl Lewis är det...super nöjd den är tyst och jätte bra!

2008-11-16 @ 17:31:29
Postat av: Enotrek

Blir alldeles varm i hjärtat när du skriver så, älskar dig och barnen så väldigt mycket!



många pussar!

2008-11-17 @ 06:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0