Snorig

Har hänt mycke sen jag skrev sist men jag har hela hjärnan full med snor så ja minns inte riktigt va ja har gjort. Ja har ju såå sjukt dåligt minne redan innan.
Ja va fan ja ja gjort.. hmmm
Varit på ungamammor å så . mycke trevligt.
Umgåts med nån kompis,.
Idag har ja varit ute å gått en kort sväng med Rebecca och Zelda och kollat på en super söt kisse:-)
Jag sitter här och är snorig och har lite ångest för det är mycke som ska göras just nu. Borde färga håret.
Ska ju på firmafest för dom på hannes jobb imöra. Hoppas de blir trevligt. Undra va gubbarna ska säga om att hannes har en tjej med rosa hår:-)
Jag känner ju inte nån på hannes jobb typ. Men de blir no skoj*hoppas*




Nu blev ja sur på hannes så tappa ja tråden.. så nu blev de inget mer...


Åhh va trött ja blir på honom ibland. Va tänker han med.. Man kan ju undra..SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0