Söndag.

Idag har vi varit i värsås, först var vi i kyrkan för min systerson sjöng i barnkören. Jätte duktiga var dom.
Jätte bra pretikan var det också.
Sen gick vi hem till min syster å hennes familj. Så va de kalas. Simon har ju fyllt 7 år. Så det var fika och så. Thelma stortrivdes bland sina kusiner:-) Hon tycker jätte mycke om att leka med dom .Och det är så skönt att dom är lite äldre för dom kan ta hand om henne samtidigt som dom leker med henne så man behöver inte ha så mycke koll på henne, utan kan koppla av och umgås.
Vi pratade bröllop. Hur mycke de kostar å gifta sig å så. Det är inte billigt. Så det lär no få vänta ett tag till.

Sen kom vi hem. Ja va har vi gjort sen, jo jag däckade i sängen en stund när jag satt på saltkråkan på tvn som Thelma kollade på och Vilgot sov.
Jag är en hemsk mamma som använder tvn som barnvakt ja vet. Men va ska man göra då när man känner att man håller på att falla ihop av trötthet?

Nu sitter jag här och grejjat lite med bloggen och ska snart gå å sova.

Det var ju sista avsnittet av Ensam mamma söker förut också.
Ojoj kom tårar i Saras ögon när dom var sååå kära.
Riktigt rörande.
Tror att de flesta av dom gjorde bra val iallfall. Återstår att se. Jag ska spana in klippen på hemsidan om hur dom har de nu men har inte hunnit än. Så får ta å spara det tills imorgon lr så , så har jag nått att götta mig i då! hihi

Nä nu har ja så ont i ryggen så ja ska faktiskt ta å sova nu. Klockan är ju redan 01.20. Kommer aldrig i säng i tid.
Men det är Sara i ett nötskal.
Jag är ingen typisk småbarnsförälder!
Men sån är jag. Jag har ju rosa hår, Tänk på det.

Hehe Nu är det dax för mig att sova. Flummar ju bara nu.
Pösss

Kommentarer
Postat av: Eve

hehe du e söt du

2008-11-24 @ 10:10:34
URL: http://www.evepevve.blogspot.com
Postat av: Sandra

Du är ingen hemsk mamma som använder tv-n som barnvakt, du är bara smart! :D

Puss

2008-11-25 @ 00:09:11
URL: http://babish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0