..

Lite synd om mig faktiskt!!

Vill bara säga att jag själv tycker lite synd om mig själv. Nog för att ja inte spyr mer men ja har ont i hela kroppen. Sitter här vaken vilket inte är så klokt med tanke på vad klockan är men men. Har kollat på film.
Aja hur som hellst. Sitter här med halsduk för min onda nacke.Har så ont i ryggen så ja skulle vilja amputera den. Känns typ i ryggen så som de känns när man har värkar.. Jippi.
Å sen känner ja lite illamående. Och för att inte tala om huvudvärken.Fy fan.
Fy... tycker faktiskt lite synd om mig själv. Nu ska ja försöka lägga mig ner i sängen om det nu går med den stelopererade nacken och ryggen som hellts bara vill amputeras bort..

Oj va ja gnäller .. men det får ja för de är min blogg.. vill du inte höra gnäll läs inte denna blogg.:-)




Det är synd om Iza också. Hon haltar.. Vet inte vad hon har gjort. Men man ser att hon är besvärad av de. Har klämt å känt lite på benet å tassen på henne men hon reagerar inte så ja vet inte va det kan vara.
Vet inte om man ska behöva kontakta vetrinären lr om man ska avvakta lite. Va tror ni??

Pöss å gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0