Fredag.. å sen sjuk

Igår var jag och Vilgot i staden skövde och fikade med Evelyn och Oliwer.
Mycket trevligt. Vi gick lite i affärer och sen gick vi till rådhudset å mumsade goda smörgåsar.
Satt å tjötade massa skvaller å härliga saker:) hehe
Sen när vi suttit där å myst en bra stund gick vi lite till i affärer. Och jag började känna att magen började göra ont och var inte alls med på noterna längre.. hmm tänkte ja.. men höll mig uppe ändå fast ja hade god lust att lägga mig ner å skrika lite.
Sen ringde ja hannes så han skulle komma å hämta mig och lillkillen.
Så ja vi drog oss till parkeringen där eves bil stod.Och jag blev sämre å sämre. Fick sätta mig på huk bredvid vagnen. Men försökte ignorera de... sen kom hannes å började packa in allt i bilen och eve packade in sig å Oliwer i bilen.
Och till slut kom de som ja trodde skulle komma..
Ja la världens kaskadspya på parkeringen... JIPPI.
Kändes såå jälva pinsamt men samtidigt skönt för mådde bättre sen. Men fyy.
Ursäkta alla som såg men va skulle ja göra.

Vet inte om detta är maginflensa lr om det är matförgiftning lr nått..
Spydde 2 gånger till sen och så men sen har de varit lungt. Sov typ hela kvällen igår. gick upp vid 9-10 å var vaken några timmar. Satt å drack saft,vatten och cocacola utan kolsyra.
så ja fick i mig vätska iallfall.
Och idag är det lördag å nu har ja ätit lite knäckebröd. De va gött å få i sig nått.

Men ja hoppas att ja inte smittat nån typ eve lr oliwer lr nått.. förlåt isåfall.
Hade inte riktigt planerat att bli sjuk.

Å Johannes som skulle på avtacknings middag/fest igår för en på jobbet som skulle gå i pansion.. fick stanna hemma å ta hand om barnen.. fy va dåligt samvete ja fick/har.

Men tack hannes för att du finns och tagit hand om 2 barn ensam nu när ja legat mest å sen har ja inte velat grejja så mycke mä barnen eftersom ja vill inte att de ska bli sjuka.
Hoppas verkligen att dom slipper bli dåliga!!

Tack för en fredag som började mycket trevigt men slutade mindre mysig.

Kommentarer
Postat av: Eve

Men gumman.. fattade inte att det var så illa :( Hoppas du mår bättre nu! Vi mår bra så oss har du inte smittat. det kanske var något du åt på fiket? kramen

2008-10-26 @ 09:34:48
URL: http://evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0