Inflyttnings festen

Bättre sent än aldrig.
Skriver nu om festen hos Frida å Tobbe. HEHE första fylle festen för sara på mycke länge:-)
hehe
första på över ett år.
Och oj va ja festade. hehe. Blev lite mycke i slutet.. blev väldigt trött där ett tag.
Men kul hade vi. ojoj va vi röjde Flickor.. lr hur!:-)
Ska lägga in lite underbara fest bilder har ja tänkt..


Sikka snyggingar som ska på fest!


Flickorna har intagit biljardbordet!

Jag och Fillipa börjar no bli lagom härliga. Iaf jag.

Tjejerna och jag.

Ojoj tafsar lite på tobbe.

Fyllekajjor!!
Jag och Mattias
Klängklubben:-)

HaHa Fillipa och Henrik!
Suddig men ack så härlig!
Petter och Daniel.

Har inte tagit nån av korten själv typ. Vår kamera var på villovägar typ hela kvällen. hehe härligt!

Tack för en toppen kul kväll! måste göras om snart!

Kommentarer
Postat av: Sandra (babish)

Ni är så söta ihop!! :)

2008-10-20 @ 01:03:31
Postat av: Frida

Sicka bilder. Man kan ju börja fundera på vad man höll på med:D Men kul ahde vi.

2008-10-20 @ 10:12:20
Postat av: Eve

hehe shit va roligt vi hade! måste göras om!

2008-10-20 @ 14:08:58
URL: http://evepevve.blogspot.com
Postat av: Filippa

Asså några av dom kommer ja INTE ihåg! Men en toppen fest!

2008-10-20 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0