Måndag igen....många tankar kom med den dagen.

Då var det en ny vecka.. Måndag. Var ska man hitta på nu i veckan då..!?
Idag ska jag och barnen troligen bort till Sandra och Neoh en sväng.
Och sen kanske vi ska träffa den andra Sandra med bebbe i magen en sväng:-)
Många sandror idag.
Hannes jobbar eftermiddag idag. Fy tycker inte om när han gör de. Blir ensam så länge känns de som liksom.



Hösten är verkligen här.. fy.. Förut var de vackert när alla löv får vackra färger. Men nu finns det typ inga löv kvar på träden. Nu är det bara kalt och kallt. Träden är nakna och ensama.
Känns som de känner som ja känner mig.
Jag vet inte om det är höstens fel lr om det är mig bara som det är "fel" på?..

Känns som ja behöver få va ensam. Lr inte helt ensam men få vara mig själv. Sara liksom .. känns som ja tappar bort mig själv.
Behöver tid själv med vänner..
Tid själv ihop med Johannes, Vi behöver verkligen vårda oss... vår relation. Men det är svårt att få tid och orken till det.
Nån som vet hur man gör??
Tips?

Känns som ja har har slutat bry mig om mig själv. Jag skiter i hur ja ser ut.. Fan ser ut som fan när jag går här hemma.. Är sliten jämt.
Nöjd om ja typ får på mig kläder ens.
Ok ja försöker la fixa till mig när ja ska bort ifrån hemmet men känner mig inte som förut. Varför bryr ja mig inte om mig själv.? Känner ja mig inte värd att bry mig om lr är det bara att ja inte orkar..??


Hur gör man??


Kommentarer
Postat av: Sandra (babish)

Hihi ja :)) Och Sandra är ju ett sånt snyggt och ovanligt namn med ;)



Önska jag kunde vara till någon bra hjälp.

Förstår hur du känner, gör verkligen det.

Men är så dålig på råd, speciellt om sånt.

Men finns alltid här för dig, hoppas jag att du vet.

Pusspuss<3

2008-10-20 @ 14:19:22
Postat av: Eve

jag känner mig också vilsen, vet inte hur man ska göra! Finns alltid för dig!

2008-10-21 @ 13:45:53
URL: http://evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0