Nu är de natten

 Och jag borde sova... ska snart gå å lägga mig nu.. om hannes kan bli klar på toan..
:-)
Tyckte att ja kunde fått göra mig klar först men nej då.. hehe
Thelma har inte varit mer sjuk lr hur man ska säga. hehe Lika pigg som vanligt och ätit och sovit som hon ska. Vår lilla sessa.
Andres ,Sandra å Ninja gick förbi här ute förut. blev utskällde av Iza de klart. Jag och Thelma gick ut en sväng å prata mä dom. Alltid lika trevligt å träffa dom. Får ses snart!
Vi grillade förut.. kanske inte de mildaste för magen men men. Det var mumsigt iallfall. Grillat kött med klyftpotatis och typ tzatsiki sås till. Det var inte dumt vill ja lova.
Sen kom barnen i säng.
Vilgot åt gröt innan sista tilläget för dagen som han gör varje dag numera.. Han mumsar gröt som hejsan. Duktiga killen. Börjar bli stor nu.
Sen har ja suttit och pillat med bloggen.Så ja ni ser inte fel det har ändrats ett å annat:-)
Blev så nöjd när ja hittade en sida med hur man gjorde massa roliga saker.. Ska försöka fixa mer sen när ja har tid och ork å lust. Hannes är min hjälpreda också. hehe

Nu ska ja hoppa i säng. Men först ockupera toan.. Annars kan de hända en olycka å det är ju mindre trevligt!:-)
Natti!!



Skriver Grattis Sandra redan nu kl är ju över 12. Grattis på födelsedagen! Hurra Hurra Hurra! 18 år idag!

Kommentarer
Postat av: Sandra(babish)

Ja det måste vi göra :)Pusspuss

2008-10-27 @ 13:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0