Nu har måndagen gått

Det blev ingen träff med någon av sandrorna idag. Det var ju synd. Får bli en annan dag.
Jag kom iväg och handlade.. Det blev en aning tungt påvägen hem kan ja säga. 2 barn i vagnen plus mat å grejjer under vagnen. Var rätt segt men de gick.Men de var lite kallt å blåsigt.
Och när ja kom hem så var ja så nöjd med mig själv. Vi var på bra humör båda jag och barnen och ja kom iväg t affären och så.
Men så skulle ja göra mat. Blodpudding. mums.. å tror ni inte att vi inte hade lingon . Åhhh va arg ja blev. Och ja tänkte ju inte direkt gå tbax t affären. suck
Aja men de löste sig. så jag och Thelmisen mumsade blodpudding.

Sen gjorde ja play dou lera. Rosa blev den:-)
Thelma och jag lekte en liten stund med den men sen var det dax för Thelma att göra sig klar för sängen. Hon blev jätte lessen att hon inte fick leka mer med leran men jag lovade henne att hon skulle få göra det imorgon.
Så imorgon får vi la dega lite mä den:)

Imorgon ska vi troligen t hjo. Ska umgås lite mä svägerskan och dotter. Och sen går vi la t mamma å pappa ok kan ja tänka mig. Ja tror vi ska t hjo lr om dom kommer hit . Får se imorgon hur det blir. Men trevligare att åka t hjo. Skönt att komma hemifrån lite ok.

Nä om man skulle ta å gå å lägga sig å mysa lite.. tända lite ljus å ha de gött bara. De tror ja allt att ja ska göra. :-)
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0