Tisdag .

Idag har jag och barnen varit i hjo hos svägerskan och Engla.
Var mycke trevligt.
Vi var på hem&hobby en sväng, köpte tyg och knappar och snedslå till en klänning som Lotta ska sy till Engla. Jag hade nämligen med mig mönster på den klänningen ja har sytt 2 ex av t Thelma. Så nu ska Engla också få en sån.
Sen fikade vi lite.. de 2 minsta sov. Bara Thelma som var vaken. Sen vaknade de små. Så det var full rulle. Det blir det med 3 barn.
Sen gjorde Lotta mat. Marco kom hem och pappa kom förbi en sväng och lånade en såg å Thelma blev jätte glad att se morfar. Å hon sa morfar.. fast mer mfar. lr nått sånt. Morfar blev en mycke stolt morfar när ja berätta de för honom.:-)
Sen åt vi mat.. köttfärslimpa. Det var inte dumt.
Sen satt Thelma i soffan ett tag å mös å läste bok med morbror Marco. Så gulligt. Sen sjöng dom lite. Lr mest Marco som sjöng. Vi fick ett å annat gott skratt där ja å Lotta. Hehe

Sen packade vi in oss i Lottas och Marcos bil och Lotta körde hem oss.. hehe kan ju säga att det var rätt trångt. Men det är ju härligt. HIHi
Men innan vi åkte t Tibro så åkte vi förbi mamma å pappa så jag kunde hämta ett helt gäng overaller som dom hade tat med från systeryster i västerås när dom var där i helgen.
Så nu kommer Thelma vara varm i vinter. Hoppas nån passar.
Sen åkte vi hem t Tibro.
Har varit själv med barnen hela kvällen.. Hannes jobbar över... suck. Brukar komma hem runt 22.. nu är kl 00.54 och han är fortfarande inte hemma.. ojoj va kul det är,.. Inte.


Vill tacka min familj. Dom är så snälla och ställer upp så. Tänk va ja skulle göra utan dom.
Som idag.. Lotta körde hem oss till Tibro. Super snällt. Annars hade vi fått väntat på hannes typ.,
Men samtidigt visste ja att om inte Lotta kunnat kört oss så hade mamma lr pappa gjort de. Jag har ju liksom inget körkort. Och jag är en del i hjo. Hos min mamma å pappa lr hos min bror lr så. Och det är så skönt att veta att de altid finns där.
Bara som igår så ringde ja t mamma å beklagade mig för att ja inte hade nån lingonsylt hemma:-) å ja vet att hon finns där å prata med .. om en sån liten sak å hon tyckte lite synd om mig iallafall hehe.
Och när vi kom hem förut så hjälpte lotta mig in med alla saker å hon hjälpte mig att klä av Thelma å hon stannade kvar tills ja borstat tänderna påThelma å så. och underlättade jätte mycke genom å passa vilot samtidigt. Tack

Tack min familj, Mina nära och kära. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0