Underbara Hon!

Detta skrev ja igår men jag hade inte dator igång så ja fick skriva på de gammla vanliga sättet. alltså papper å penna.Men för över det hit nu.


Gick precis och öppnade dörren til Thelmas rum och ställde den på glänt som vi alltid gör, och kollade som vanligt in för att se hur lilltjejen låg och så.
Hon var såå underbart söt, låg där så sött och höll om sig älskade pingvin.
 Så underbar.
Så när ja ställt dörren på glänt och skulle precis gå därifrån kunde jag inte låra bli att titta in på vår älskling igen.
Såna här underbara stunder värmer hjärtat och man blir så glad och lycklig att hon är min bara min och jafg har skapat henne.
Den underbaraste i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0