varför?

Jag sitter här och barnen sover, Jag fick sovmorgon idag. Fast jag var upp vid 6 å gav vilgot mat också så sen när Thelma vaknade så gick hannes upp. Och jag sov vidare .. Drömde såå hemskt. Fy. Mår skit över drömmer fortfarande. Vill bli omhållen. men hannes jobbar.
Min dröm var jätte hemsk. Han tänkte döda mig .. Jag var såå rädd .
Idag går ja i dimma känns de som. Kroppen funkar inte riktigt.. Jag går omkring som en zombi. Jätte konstig känner jag mig.
Så hemskt när ja blir såhär dåligt lr hur man ska säga.
Blir inte bättre av att ja vet att jag ska va själv mä barnen för att hannes jobbar.
Men Eve och Oliwer och kanske Anton kommer sen så det är skönt.
Skönt att nån kommer å på nått sätt tar hand om mig. För det är de dom gör bara genom att komma hit.
Tack.


Kommentarer
Postat av: Eve

Du är bäst gumman! Tack för idag! MYS!

2008-10-31 @ 19:07:09
URL: http://evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0