Westis.

Idag var hela min lilla familj på Westis. Trodde Thelma skulle riva stället., men hon skötte sig jätte bra. Det var inte så mycke folk där när vi var där.. tack å lov. Och sen hade ja mä mutor till Thelmisen så hon skulle hålla sig lite lugn:-) Bana, russin. digestive... men har la varit mä förr:-)
Jag och hannes hittade varsitt par byxor.. :-) Vi hitta byxor i samma modell och de satt bra på oss båda.. men kändes lite dumt å ha likadana. Så ja tog de andra paret ja hade hittat.Men man vet aldrig kanske åker dit nån annan månad å köper ett par till:-)


Jag var precis påväg i säng här nu typ. Hade precis fått Vilgot å sova.. å vem vakna inte då..om inte thelma..Suck.
Nu ligger hon här i soffan.. å ögonlocken är väääldigt tunga!!
Så snart kan ja no gå å lägga henne i sin säng igen å sen ska ja allt gå å lägga mig har ja tänkt mig. Svårt å komma isäng när hannes jobbar natt.

Kommentarer
Postat av: Sandra (babish)

Åh jag har faktiskt aldrig varit på Westis ^^

Men nån gång såå :))

2008-10-05 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0