Bvc och babylek.

Var hos bvc idag... hehe sköterskan kunde knappt hålla sig för skratt när hon såg hur mör han gått upp.. hehe
Han har ökat 1100g på 2 veckor:-) Det är RÄTT möe. Men innan de så ökade han 20g på 2 veckor så han ökar ju ikapp nu men ändå. Det är väldigt mycke att öka på så kort tid. Men så som han äter så är det inte så konstigt.
Han hade växt typ 2,5 cm på längden ok.
Så nu väger han 6620g och var 66cm lång.
Sköt att veta att han växer som han ska nu. Han kommer ju troligen inte öka såhär mycke hela tiden men nu har han lite att komma ikapp.
Bilden är ifrån bröllopet .
Kan man bli sötare? tror de ä svårt!


Jag var med också. Tycker själv att jag var lite snygg idag!:-)
Om jag får säga d själv. Och de får ja ju för de ä min blogg!haha

Sen gick jag och Vilgot till babyleken. Var jätte många mammor och barn där. Fick ju ställa vagnen utanför.. sååå många va de där:-)
Trevligt var det iallafall.
Sen gick ja hem tillsammans med Rebecca och Zelda. Trevligt  å prata lite skit å så.

Reseten av dagen har vi inte gjort möe.

Nu ska ja krypa isäng.. klockan är för möe.. De andra sover.. Vilgot har ja precis lagt för andra gången nu.
Och hannes ska typ upp om 2 timmar.. jippi. och ja blir ensam på förmiddagen imorgon då. ojoj. får hoppas att Thelma sover iallafall t 8 , det vore fint!

Kommentarer
Postat av: Eve

Stor kille nu!! Fin du är!

2008-09-17 @ 19:16:01
URL: http://evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0