Dop ... dop .. dop

Ja det är mycke omkring dopet som rör sig i min lilla hjärna.
På onsdag kommer prästen. Då får vi veta om de blir dubbeldop även denna gång lr om vi blir själva.
Får se om ja får mä all musik som ja vill ha. Det beror la på om det är en till familj som ska bestämma ok.
Får se om de blir en extra.. beror på lite.
Sen ska vi köpa tårta å grejer. Men vi har lejt ut lite bakning åt häger å vänster:-)
Sen ska vi fixa ett smycke också. Till både Vilgot å Thelma.
Och sen ska ja komma på hur vi ska ha dert i församlingshemmet. Jag vet ju inte ens hur lokalen ser ut. Får åka å spana nån dag. För det är ju inte i samma församlingshem som förra gången tyvärr. för det var upptaget. Mycket synd tycker jag. För det är en bra lokal. Men de kanske den andra ok är. Återstår å se.
Och sen måste ja införskaffa en vit body till Vilgot också som han kan ha under dopklänningen. För ja hittaar inte nån. Borde ha han i storlek 68 för thelma måste haft en när hon döptes men den är borta.
tror ja:-)
Sen vet ja inte om de kläderna ja tänk att Vilgot ska ha under själva festen passar lr om de är förstora.
Men han kanske hinner tjocka t sig lite mer innan lördag:-)
Sen måste ju vi andra ha lite kläder på oss också..
Får se om vi ska införskaffa en skjorta t hannes lr hur de blir. Han tycker de är väldigt onödigt men. Karlar asså!! hehe
Thelma har vi köpt kläder till , Tror det blir bra. Kanske behöver ha en liten tröja också. Måste ju va fin när lilebror ska "tvätta håret hos prästen".
Jag har no kläder klara tror ja allt:-) ojoj lite imponerad av mig själv faktiskt.

Tror mamma var klar mä dopklänningsbandet å så också. Tycker om denna dopklänningen så mycke tycker den är så söt.
Mamma har gjort den. Det är många som haft den nu.
Min bror Marco. Jag , Mina systersöner Emil och Simon , Thelma , Min brorsdotter Engla och nu så blir de Vilgots tur.

**********************************************************************************************************************



Idag ska ja på Me&I party hemma hos Lotta. Det ska bli trevligt. Får se hur stor peng ja kommer göra av med. Brukar bli rätt saftig slant. får se om det blir det även denna gång. Återstår å se.
Har hittat några favoriter redan som ja inte vet om ja kan hålla mig ifrån.
Men ja köpte så mycke kläder på klädbytardagen så Kanske inte blir så mycke. Men mycke fint finns de.
Men det är saftiga priser. Men underbara kläder . Helt i min smak.
Den finns ju både till barn och en del till vuxna. Tror faktiskt ja ska unna mig nått till mig själv.
Ni kan spana in kläderna Här.
Även ni kanske blir betuttade:-)!



Nä nu ska ja no försöka få t lite mat lr nått.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0