...

Amningen går inge vidare. Vilgot äter nu tillägg varje mål.. ammar först å den ger honom tillägg. På morgonen har han blivit belåten av att bara äte ifrån bröstet.... så än så länge har vi ett mål om dagen ja inte behöver stressa med tillägg också.
Har gråtit som fan för de här med amnigen idag. Jag känner mig så dum. Ena stunden så ville ja ju sluta typ för å kunna få lite egen tid.. å nu när den tiden är här att ja ska sluta typ så blir ja jätte lessen å så.
Var jätte lessen förut idag för ja kände mig så ful å tjock å äcklig .. verkligen äcklig.
Önskar ja kunde bli smal.. önskar ja kunde veta hur !?


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Var hos sjukgymnasten förut idag ... bäckenet var rakt hör å häpna.. skönt de.!
Fick lite nya saker ja skulle tänka på.. Nu ska ja dit om typ 14 dar igen.. får göra mina övningar annars lär hon no halvhugga mig:-)


Sen på eftermiddagen så gick ja å barnen till Anna och Tilda. Mycket trevligt. Annas mage var stor nu.. myspys .. saknar verkligen min.
Thelma och Tilda lekte.... blev osams. o sen lekte de igen. tokfior!
Söta var dom iallfall när dom va sams!:)
2 flickor i 2års trotsen.. härligt!!!! not
 
Imorgon är det unga mammor som gäller.. å sen .. Ska ja klippa mig!!!!!!!Å sen ska vi göra program till min kära brors bröllop! tycker om att de litar på oss å så.
Min bror betyder väldigt mycke för mig.!!

satt å kollade lite på kort.. shit vilken mage ja hade när Vilgot bodde där inne:-)

Här är magen. å den va inte ens färdigjäst här än:-)



'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


hehe måste bara skriva att hannes går omkring i kalsonger å finskor.. hehe han ska gå in dom till bröllopet..!! haha ser såå jävla skoj!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska verkligen inte känna dig ful, tjock och äcklig! Du är hur fin som helst, det säger jag inte för att vara snäll heller för då kunde jag ist. struntat i att kommentera. Menar det verkligen!

Även att du inte är ensam om att tycka så, jag mår

så äckligt dåligt över det med. Känner mig fulast i världen och alla andra ser så jävla fina ut.

Alltid tyckt så om mig själv men inte så att jag kan sitta och gråta över det men nu är verkligen självfötroendet på bott.

Vi får ses snart och sitta och tycka synd om oss själva tycker jag :)

Puss!

2008-09-04 @ 02:10:12
Postat av: Eve

Har samma känslor som du gumman! Känner mig också så himla tjock och jag vet inte hur jag ska göra för att få bort dom känslorna! MEN vi är ju finast och de bästa mammorna i världen! LOVE U

2008-09-04 @ 12:00:48
URL: http://evepevve.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar : det har iaf jag hört :P haha,, får fråga det på bvc nästa gång.. För det är ju så gott!

2008-09-05 @ 10:59:13
URL: http://msmomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0