Sushi med trevligt sällskap.

Igår blev det sushikväll, Men Anton Eve Och Oliwer. Mycket trevligt. De ble av mä sin sushioskuld:-) hehe.. Anton blev frälst.. Eve var la inte riktigt lika förtjust:-)
Men det är helt ok att inte va det.. Men Jag är de:-) tihi Sköt att hannes också är helt förälskad i sushi annars hade de varit jobbigt.
Berättade för pappa tidigare på dan att vi skulle äta de.. Shit va avis han blev. Mamma tycker inte de är gott. Så vi får la ta å bjuda hem min far på de nån gång.

Thelma och Vilgot och Oliwer lekte å busade lite.. Våra små pojkar börjar bli stora killar nu. Iallfall Oliwer.. ojoj va tiden går fort.

Blev inponerad av min Thelims att hon kude få ro att gå å lägga sig å somna trost att eve å anton och Oliwer fortfarande var kvar. men det gick så bra såå.. Min duktiga lilla tjej. *Stolt*

Bilder från dagen finns för den nyfikne på Evves blogg:-)

Kommentarer
Postat av: Sandra bloggägare

Åh är det de imorgon? Det visste jag inte ens faktiskt, jag vet inte riktigt..



Har du msn??

2008-09-15 @ 21:46:33
URL: http://msmomma.blogg.se/
Postat av: Eve

Det var mys! Mera middagar! Supertrevligt! Tack för en nice kväll!

2008-09-16 @ 22:20:54
URL: http://evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0