Fredag.

Sitter här lite småsvettig. Körde precis 30 minuter på crossen.
Passade på medans barnen sov. Känner mig så jäkla duktig.
Trodde inte jag skulle få tummen ur å träna idag eftersom vi ska bort å så Men johoda. Jag är så duktig så.

Hannes kommer hem om en timme. Då ska vi typ vara klara för att åka.
Först ska vi till systemet.
Sen åker vi till hjo till granngården och kolla om dom har några bra ridskor och handskar.
Och sen till mamma å pappa och lämna barnen. De ska nämligen sova över hos mormor å morfar.
Vi ska på grillfest. Hannes kommer åka hem tidigt för han ska upp å jobba förmiddag.
Men ja blir minsann kvar. Tihi.. party hoppas ja verkligen på.
Så ska Daniel köra hem mig. Tackar så mycke för detta.
Jag hoppas på att det är mycke roligt folk där. Ser fram emot att få vara barnfri och röjja lite.

Man behöver vara barnfri ibland. De senaste dagarna har varit tuffa. Det är tufft å ha en dotter i trottsålder.
Så tack mamma å pappa för att ni ställer upp å tar hand om våra barn lite.Ni är bäst!

Hoppas alla får en trevlig kväll för det har jag tänk ha!!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Eve

Hoppas du får en superkväll gumman!

2009-04-17 @ 15:33:15
URL: http://evepevve.blogspot.com
Postat av: mallory

håller med dig om att man måste få komma bort lite o inte bara vara mamma!! skönt ibland!



duktig du är o tränar! hejja på!

2009-04-22 @ 20:11:48
Postat av: ida

nemnen, här hittar man dej på en bloggsida..

hur mås det det nu för tiden då??

det var ju ett rejält tag sen man skrev te varann=0)

2009-04-24 @ 08:46:38
URL: http://sethoalmasmamma.babyblogg.se
Postat av: ida

jo, med oss är det bra, barnen växer så det skriker om det =0)



HAr du 2 barn nu?

nyfiken

2009-04-27 @ 08:05:02
URL: http://sethoalmasmamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0