Ridit..

I söndags drog vi iväg mot ullevad. Ett gäng tjejer påväg mot stallet. Kände mig som en liten flicka.. Åhh hästar liksom:-)
Men det var så grymt skoj.
Trodde nog inte att ja skulle bli så såld på det men joho det blev jag. Och dom andra också tror ja allt.
Jag var lite skräckslagen i början men sen kom ja in i de. Har ju ridit nån gång för över 10år sen typ.
Men satt nog i lite på nått sätt.
Så måndagskvällar kommer vi rida.
Ska bli så skojigt så.
Träningsvärk kom efter ridningen vill ja lova. Men det är det klart värt.
Måste skaffa mig nått bra att ha på mig på fötterna och ett par handskar för va ont ja fick i ena handen.
Och så småning om en hjälm.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh vad rolig! jag vill också:)

2009-04-08 @ 13:19:38
Postat av: Flifla

Det ska bli så sjukt kul! Fått hem mina ridbrallor så nu är jag fit for fight! Hoppas du hittar bra skor. Behöver inte vara så speciella! Bara lite klack på dem så är det klart! :D

2009-04-08 @ 22:06:17
URL: http://underbarejag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0