Ridning.

Ja ikväll är det dax igen. Då bär det av till ridskolan med tjejerna.
Det ska bli kul.
Det gick bra förra gången men då var vi 2 på barje häst och hon gick igenom tränsning å sadling osv. Jag vet att ja behöver lära mig sånt. Har glömt totalt hur man gör. Filippa och jag var på samma häst. Så ja hade lite experthjälp. Tur de.:-)


Ikväll skulle vi ha teori först. Segt men sånt är de. Måste ju lära sig också. Men sen skulle vi ha en lite längre ridlektion efter. Hoppas vi får varsinn häst.
Aja återstår att se.

SKa åka till granngården nu idag när resten av familjen vaknat efter middagssovningen:-)
Jag ska kolla om ja kan klämma in mig i ett par ridbyxor. Men efter viktuppgången så kommer de säkert inte gå. aja återstår å se.

Pöss hej.

Kommentarer
Postat av: ida

ja, sjukt fort..

min äldsta är redan 5 =0)

ne, jag går hemma och jobbar lite till o från när det behövs..

du då?

kram

2009-04-27 @ 20:29:56
URL: http://sethoalmasmamma.babyblogg.se
Postat av: Anonym

Shuhuu!



Tänkte bara berätta att den första fotolektionen i bloggen är utlagd, efter mångas förfrågan. Och jag skulle bli superglad om du ville gå in och titta lite, kanske kommentera? Länken är http://accordingtoniffe.blogg.se/2009/april/fotolektion-1.html#comment



När jag ändå skriver vill jag passa på att berömma dig för det fina jobbet du gjort med din blogg, den är verkligen jättefin!



Ta hand om dig :-)



Hälsningar

Niffe



http://accordingtoniffe.blogg.se

2009-04-27 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0