Träning

Ja idag var det dax för crosstrainern igen. Körde en halvtimme UTAN att stanna.
 Förut har ja inte pallat de. Så jag är såååå jävla nöjd med mig själv.

Min träning kommer se ut såhär framöver.
Mån: Ridning ca1timme.
Tis: Vila
Ons: Crosstrainer ½ timme.
Tors: Vila
Fre: Cross½ timme.
Lör: Vila
Sön: Cross ½ timme.

Sen ska ja försöka få en lite promenader också. Och så ska ja ju självklart försöka klara längre än en halvtimme på crossen.

Så ser det ut i saras liv just nu..
Sen äta bra mat. Mycke sallad. Och hålla mig borta från socker så mycke de bara går.

Känner mig duktig som har tagit tag i de.

Nu behöver ja bara peppning också!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är jätteduktig!!!

Du kommer klara detta jättebra och har klarat det jättebra! :)

pussss

2009-04-16 @ 07:16:53
URL: http://babish.devote.se
Postat av: Anonym

massa peppning ska du få! Du e skitduktig!! Vi får ta en promenix ihop så får grabbarna vara hemma med barnen!

2009-04-16 @ 12:04:07
Postat av: Eve

De va jag som skrev sist :) hehe Puss

2009-04-16 @ 12:04:45
URL: http://evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0