Det som rör sig

i mitt huvud
är mycke.
Det är mycke om hus, bröllop, barnen, ekonimin osv.
Vi var å kollade på ett hur igår, det kändes riktigt bra faktikt. Jag kan se mig själv å leva och bo i det huset. Fast samtidigt känns de lite konstigt för vi hade nog tänkt oss att flytta ut lite på landet och detta huset ligger i tibro.
Men vi får se lite.
på onsdag ska vi kolla på ett till hus(på landet). Och sen ska vi få en visningstid på yttligare ett hus. Så det är mycke hus nu.
Men de är ju oftast för dyra. Tyvärr men man kan ju bjuda under utgångspriset å hoppas på att dom tar de och att ingen mer är intresserade.

Och barnen ... ja. Thelma börjar på dagis snart nu. Hon längtar så. Hon pratar om det hela tiden. Så roligt å höra.
Vilgot är en huligan. är högt och lågt och överallt. Blir smått tokig.
 Ska fotografera honom på torsdag. Och tror ni inte att han lyckades få ett blåmärke på kinden idag.
 Jag hoppas att det lägger sig. Och att han inte får några fler blemmor.

Jag och barnen på borås djurpark.

Bröllop.... ♥
Ja jag är väldigt inne i bröllopstankar nu. Vi planerar smått kanske. Men nä de blir inte i år:) hehe
Det dröjer. Iallafall ett litet tag. Måste ju ha råd också. Men planerar gör ja. För det tar tid:-)
Nu fick ni veta det också.



Pusss på er!
Och komentera!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0