Underbart väder.

Idag räddade mamma mig å barnen från att vara hemma hela dagen å bara vara hemma. Hon var så gullig och kom å hämtade oss och vi åkte å badade.
Barnen njöt och jag också, fick stressa av lite och njuta av solen. Det behövde ja verkligen.
 Har varit väldigt stressad de senaste. Nu är det bättre och hoppas de kan hålla i sig.
Hannes jobbar eftermiddag idag så han kommer hem nu vid 22. Tänkte att ja skulle få tummen ur å gå ut en sväng med Iza fisa:-) Då blir hon glad och min sjukgymnast också. hehe. och jag får röra på dököttet.

Imorgon ska hela min lilla familj gå å få TBE vaccin. Hannes pappa fick ju tbe och blev riktigt sjuk så nu får vi ta såna sprutor. Får la se hur barnen reagerar på detta. Får försöka förbereda Thelma på de imorgon. För de blir lättare då.
Hon lär inte tycka om de men men. Bättre att få en spruta än att bli allvarligt sjuk.

Om man kanske skulle sätta sig å måla lite. Känner lite insperation till detta. Kanske lika bra å ta vara på den då.

Pöss hej!!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

jag har också tänkt att måns o David ska vaccinera sig, vi har aldrig fått några fästingar fram tills igår, jag o måns badade o vad fick jag se! Blev helt nervös, men fick bort skiten, får hoppas att han inte blir sjuk nu bara...



Lycka till med sprutorna!

Kramar

2009-08-07 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0