Vill ha min pappa

Idag var vi hos Anna och barnen och hälsade på. Väldigt trevligt.
När vi var påväg hem så mötte vi en dam/tant med en liten hund.
Mest likhet med en golvmopp och med sån där intryckt nos. Då var Thelmas komentar .
Mamma pytteliten näsa vovven har!! hehe. så guligt va d.

Och sen när vi kom hem så blev hon helt förstörd för att pappa inte var hemma. Hon har aldrig blvit så förut. Hon bara ropa : Jag vill ha min pappa och grät. Var jätte lessen verkligen å ropade hela tiden jag vill ha min pappa.
Jag blev riktigt rörd för hon har aldrig längtar lr ropat så efter pappa.
Vi fick ringa t hannes för å kolla om hon skulle lunga sig.
Blev lite bättre men hon kunde inte prata för hon va så lessen.
Men hon var väldigt trött också.
Hon får no mysa extra med pappa imorgon.

Nu är det nog allt läggdax för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!!

hur mår dina charmtroll? Tilda har feber den var väldigt hög inatt. men hoppas att de inte blir så långvarigt. ja hon va inte alls sig lik igår. Jag tyckte de va riktigt skoj att ni kom förbi. Nu ska jag äta nåt nu när nattningen verkar vara avklarad ha de gott.



kram!!

2009-08-25 @ 20:12:17
Postat av: Anonym

Herregud vad söt hon är!

2009-08-25 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0